Subject: P23119_Aindu_aiad | Müravalli lahendus kooskõlastamiseks, TRAM
From: "Ivo Vallas" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 16:30:30 +0300

Tere,

Oleme koostamas projekti „Aindu aiad“, tellijaks ODA OÜ.

Sellega seoses edastame müravalli projektlahenduse kooskõlastamiseks.
Transpordiametiga on meil kokkupuutekoht riigitee nr 50 Viljandi tee km
0,379 asuva betoontruubiga, mida meil on soov pikendada lisades olevale
betoontruubile vaatluskaev ja jätkates sealt plasttruubiga müravalli alt.

Truubi link:  <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=845654>
https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=845654

Projektpangalink:

*
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EnawHv-kiStOnwrtTQ
z2XwoBCsNofzF6ceWFZJrUHYk9sA?e=URP8nb>  TRAM

*	P23119_PP_müravall_240408.asice

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/